رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: مدرسه علی بن ابیطالب(ع) ملایر میزبان تشییع پیکر شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 20 October 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: مدرسه علی بن ابیطالب(ع) ملایر میزبان تشییع پیکر شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش فارس، غلامرضا جمالی‌زاده در کمیته فرهنگی هنری ستاد تشییع پیکر مطهر شهید گمنام ملایر اظهار کرد: در این کمیته قصد داریم نسبت به ترویج بیشتر ارزش‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس خصوصاً در بین نوجوانان و جوانان اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ملایر در دهه دوم ماه محرم، شاهد حضور شهیدی گمنام به میزبانی مدرسه حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) است، 6 کمیته در این خصوص تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر افزود: همه وظیفه داریم به نحو شایسته و مناسب با شأن شهدا، مراسم ویژه استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید عزیز را با حضور انبوه مردم شهیدپرور ملایر برگزار کنیم.

وی افزود: در کمیته فرهنگی و هنری در نظر داریم با هماهنگی ادارات و نهادهای پشتیبان نسبت به برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات کتبی، پوشش مناسب خبری و اطلاع‌رسانی و انتشار ویژه‌نامه و نیز توجه به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین کودکان و نوجوانان اقدام کنیم.

جمالی‌زاده اظهار کرد: در صورت تصویب ستاد، یک مستند حرفه‌ای 15 دقیقه‌ای از مراسم تشییع شهید گمنام و برنامه‌های حاشیه‌ای آن تولید خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار