مدیر امور شعب بانک مهر ایران گفت: تنوع خدمات ارائه شده در بانک مهر ایران، سبب اعتماد هر چه بیشتر مردم شده و روز به روز شاهد افزایش تعداد مشتریان ابن بانک هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 19 December 2023
به گزارش خبرنگار  تابناک آذربایجان غربی ،شهاب تدین در همایشی که به مناسبت شانزدهمین سالروز تاسیس بانک مهر ایران با عنوان" قرض الحسنه پیشران رفاه اقتصادی"، در سالن همایش اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در برهه ای از زمان، بحث قرض الحسنه در بین مردم کمرنگ تر شد ولی با توجه به اهمیت بانکداری بدون ربا در بین اقشار مختلف مردم، بار دیگر قرض الحسنه در جامعه اهمیت ویژه ای یافت و امروز نیز بانک مهر ایران روز به روز تقویت می شود.
وی به چالش های پیش روی این بانک اشاره کرد و افزود: تورم، کاهش ارزش پول، سوددهی بازارهای دیگر و رشد قارچ گونه مراکز غیرمجاز مالی و صندوق ها از جمله چالش های پیش رو هستند، به طوری که این مراکز غیرمجاز مالی، بزرگترین ضربه را به قرض الحسنه وارد کردند.
 
مدیر امور شعب استان بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: این مراکز غیرمجاز در آغاز کار خود، خدمات خوبی ارائه دادند ولی با توجه به عدم مدیریت اصولی، نتوانستند موفق عمل کنند، از اینرو بار دیگر قرض الحسنه در بین مردم محبوبیت قبلی خود را به دست آورد.
تدین با اشاره به توانمندی بانک مهر ایران، در جذب و حفظ مشتری، گفت: در ابتدا، بانک مهر ایران با سهامداری ۱۰ بانک بزرگ کشور ایجاد شد که از همان ابتدا علاوه بر خدمات بانکی، وام های خرد و ارزان قیمت نیز ارائه داد و امروز این روند شتاب بیشتری به خود گرفته است.
وی به توسعه بانکداری نوین تاکید کرد و افزود: بانک مهر ایران از همان روزهای ابتدایی تاسیس، بانکداری نوین را مورد توجه قرار داد و در این خصوص نیز گام های موثری برداشته است.
مدیر امور شعب بانک مهر ایران با اشاره به تنوع خدمات این بانک، اظهار داشت: تنوع خدمات ارائه شده در بانک مهر ایران، سبب اعتماد هر چه بیشتر مردم شده و روز به روز شاهد افزایش تعداد مشتریان این بانک هستیم.
وی به مسولیت اجتماعی بانک مهر ایران اشاره کرد و گفت: در بحران های اجتماعی از جمله سیل و زلزله، پناهگاه امنی برای التیام روح و روان هم استانی ها بودیم که در این راستا میتوان به خدمات ارائه شده در زلزله خوی اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار