امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی زمینه ساز سقوط آن ها است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 19 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب الله غفوری ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه) در تجمع اعتراضی مردم شهید پرور کرمانشاه در پی جنایت وحشیانه اسرائیل کودک کش و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه که در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در محضر شهید والامقام شهید گمنام هستم این اجتماع معنوی و نورانی در ایام شهادت حضرت صدیقه الطاهره فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهر و استان‌ ما میزبان شهدای والامقام در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع با شکوه و رزمایش اقتداری که مردم شریف کرمانشاه و شهرستان‌ها را داشتیم و امروز هم این اجتماع برای تشییع و تدفین این شهید والامقام این ها همه نشان‌دهنده استقامت، ایستادگی و استمرار مسیر پر افتخار شهدای والامقام است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدای متعال به بندگان و مومنان خود امر می‌فرماید که حتی فکر این را هم نکنیم که شهید مُرده است و کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده‌اند زنده‌اند و در پیشگاه خدای متعال مقامی استثنایی دارند.

وی تشریح کرد: این مقام یک مقام معنوی استثنایی و بسیار بزرگ است برای بشر معمولی قابل فهم نیست که حتی از مقام قرب هم و جایگاه مقربین هم ممکن است بالاتر باشد، مقام قربی که خواست بندگان بسیار سطح بالا و ویژه‌ای است که شاید فقط اولیای خدا در این سطرح قابل تعریف باشند. 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: شهدا بشارت می‌دهند کسانی که در مسیر آنها و ادامه راه آنها در حال حرکت هستند شما بدون ترس و بدون حُزن و اندوه این مسیر پر افتخار را ادامه بدهید که آنچه که ما به آن رسیده‌ایم در انتظار شماست.

وی عنوان کرد: بشارت میدهند به اینکه نعمت های الهی، فضل و عنایت الهی خدا در انتظار شماست و خدای متعال پاداش مومنان را ضایع نمی‌کند.

غفوری گفت: این شهید والامقام حضور این جمعیت امروز در کنار تربت پاکی که قرار است برای همیشه محل زیارت عاشقان راه خدا باشد برای مراسم تشییع و تدفین شما شخصیتی بی نظیر شهید راه خدا و برای اعلام ادامه راه شما است.

وی بیان کرذ: آن روزی که این شهدای والامقام در دهه ۶۰ مظلومانه و غریبانه در دفاع مقدس به شهادت رسیدند آنها افق پیش رو را می‌دیدند.

وی تشریح کرد: خدای متعال وعده فرموده است که قاتل نابود شدنی است و لذا اسرائیل دستاوردی هم نخواهند داشت. 


زنده نگاه داشتن یاد شهدا ارزنده است 


 غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در این تجمع اظهار  کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: نوجوانان بزرگوار شما عزیزانی که بر اساس بیانیه دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند باید به روح مطهر این شهید رجوع کنید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: امید است بتوانید اقدامات موثری را در این راستا انجام دهید. 

وی ادامه داد: پیام این شهید برای ما این است که بتوانیم سرباز ولایت و مطیع ولایت باشیم و مثل همیشه در برابر دشمنان  قسم خورده‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار