شهردار کرمانشاه با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده شهدا گفت: باید شهدا را ناظر بر اعمال خدا بدانیم.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 16 December 2023

شهدا را ناظر بر اعمال خود بدانیمبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی در اجتماع بزرگ دختران فاطمی که عصر امروز شنبه (۲۵ آذرماه) در مجتمع انتظار کرمانشاه با حضور پیکر شهدای گمنام و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز تجدید میثاق با بزرگترین الگوی انسان‌ها و به خصوص زنان در بشریت است.

وی افزود: خداوند در قرآن با عنوان «خیر کثیر» از حضرت زهرا (س) یاد می‌کند و پیامبر اکرم (ص) برای این خیر، امر به شکر می‌کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم که خواهران جامعه ما از این الگو بهره ببرند و بتوانیم در برابر هجمه فرهنگی معاندین که تلاش آن‌ها برای تنزل ارزش والای زن است مقاومت کنیم، زیرا ما در مقابل آنان بزرگ‌ترین شخصیت عالم را داریم.

وی بیان کرد: زنان کرمانشاهی شیر زنانی هستند که در ایام دفاع مقدس صلابت خود را ثابت کرده‌ و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نوروزی در پایان گفت: ما نباید شهدا را مردگان بپنداریم، آن‌ها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند.

در پایان این مراسم آیین اعطای هدیه و پوشاندن چادر به تعدادی از دختران در حضور شهدای والامقام برگزار شد.

همچنین از جمعی از بانوان فعال فرهنگی استان کرمانشاه، خانم‌ها ریحانه عظیمی، نگین کرمی، زهرا جدیدالاسلام، آرمیتا مرادی، زهرا صحرایی، پریا قبادی، نرگس کرمی راد، فائزه صادقی، سادات کهراریان، نرگس قربانیان، صدیقه ملکی، ستاره صوفی و زهرا ابوالفضلی تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار