مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای استان تا پایان سال خبر داد و گفت: سهم دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین منابع رفع نقاط پرحادثه از محل درآمدهای طرح مولدسازی مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ 12 December 2023

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد اظهار کرد: در سطح کشور ۸۸۷ نقطه پرحادثه شناسایی شده است که تا پایان سال جاری ۴۰۰ نقطه از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی و کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، قرار است ۵۰ درصد مابقی نقاط پرحادثه شناسایی شده مجددا از محل منابع داخلی سازمان رفع و ۵۰ درصد باقی مانده نیز طبق دستور وزیر کشور از محل درآمدهای طرح مولدسازی استان‌ها تامین مالی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سهم استان از تعداد نقاط پرحادثه شناسایی شده در سطح کشور ۱۹ نقطه است که تا پایان سال جاری ۱۰ نقطه رفع و مابقی نقاط نیز سال آینده رفع خواهند شد.

جولانژاد با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبار رفع این نقاط از محل طرح مولدسازی است، افزود: تصمیم گیری در خصوص تامین منابع رفع نقاط پرحادثه استان از محل طرح مولدسازی در کارگروه تخصصی با همین موضوع انجام و سهم ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین این منابع از محل طرح‌های مولدسازی مشخص خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار