رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ تبصره ۱۸، ۴۶۷ نفر از افراد واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تا به امروز ۲۷۷ نفر به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمودند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 11 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی اظهار کرد: از اولویت‌های فعالیت این نهاد توجه ویژه به اشتغال زایی و آموزش‌های خوداشتغالی برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش می‌باشد.

 

بهره‌مندی ۳۱۵ نفر از تسهیلات اشتغال کمیته امداد در منطقه دو ساری  

وی افزود: در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ تبصره ۱۸، ۴۶۷ نفر از افراد واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تا به امروز ۲۷۷ نفر به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمودند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: تعداد ۸ نفر از افراد درخواست‌کننده از اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ در ۸ ماهه اول امسال به بانک‌های عامل معرفی شده، جمعا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمودند.

حجت‌الاسلام بریمانی با اشاره به اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان گفت: در بهار و تابستان سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷ نفر از افراد متقاضی، جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون ۲۰ نفر تسهیلاتی جمعاً به مبلغ ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت نمودند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های اشتغال زایی برای مددجویان بیان کرد: در هشت ماهه نخست امسال نیز تعداد ۵۵۰ مددجو جهت دریافت آموزش‌های خود اشتغالی به آموزشگاه‌های مربوطه معرفی شده و آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدار‌سازی کسب و کار دریافت نمودند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری در پایان افزود: ۷۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار