دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: درصورت تکمیل آشیانه با کمک‌های استانی در اولین فرصت یک فروند بالگرد در استان مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، یعقوب سلیمانی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: با اتمام آشیانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل یک فروند بالگرد در استان مستقر خواهد شد به طوری‌که انتظار می‌رود با اعتبارات اختصاصی از سوی استان، این موضوع تسهیل یابد.

وی افزود: درصورت تکمیل آشیانه با کمک‌های استانی در اولین فرصت یک فروند بالگرد در استان مستقر خواهد شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در بحث تجهیزات خودروهای ست نجات، خودروهای امدادی، آمبولانس و غیره نیز به دنبال تجهیز استان‌ها هستیم که این اقدامات نیز می‌تواند نوید خوبی برای استان‌ها باشد.

سلیمانی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان بازوان عملیاتی در استان‌ها در تمامی حوادث و بلایای طبیعی و غیر مترقبه در صف اول قرار دارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور هم‌چنین به افزایش اعتبارات استانی در حوزه کمک های حمایتی، تجهیز پایگاه‌های امدادی قول مساعد داد.

ضرورت استقرار بالگرد در استان اردبیل

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این دیدار، با توجه به حادثه خیز بودن استان اردبیل بر ضرورت استقرار بالگرد در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با در نظر گرفتن اعتبارات لازم بحث تکمیل و نهایی شدن آشیانه بالگرد را تسهیل کنیم.

وی عنوان کرد: به جهت اینکه اردبیل استانی حادثه خیز و به لحاظ راه‌های ارتباطی محروم است، ایجاد و تجهیز پایگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استاندار اردبیل در پایان از اقدامات خوب جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به موقع در حوادث استانی مثل زلزله خوی، سیل گرمی و آستارا قدردانی کرد.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار