فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از شناسایی و دستگيري یک متهم به کلاهبرداری و کشف4 قطعه سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ" سعيد حسني" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی سکه تقلبی توسط فردی سودجو در بازار، پی گیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی فراهان در محل و در بررسی اظهارات تعدادی از بازاریان مشخصات ظاهری وی به کلیه گشتی ها اعلام که در ادامه متهم زمانی که قصد فروش سکه داشت توسط پلیس شناسایی و بلافاصله دستگیر شد .
این مقام انتظامی با بیان این که مأموران در بازرسی از کیف همراه متهم تعداد 2 عدد سکه تقلبی تمام بهار آزادی و تعداد2 قطعه ربع سکه تقلبی کشف کردند، گفت: متهم دستگیرشده که اهل یکی از استان های غربی کشور است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم به دلیل تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی دیگر شهرستان ها جهت کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.
وي از شهروندان خواست که در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را بعمل آورده و خریدار و یا فروشنده احراز هویت و از اصالت کالا مطمئن شده و از خرید اینگونه اقلام از افراد ناشناس خودداری و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار