مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 339 تن برنج و شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان عزیز زنجانی برای مصرف در آذرماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 09 December 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: ۳۳۹ تن برنج و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: ۱۸۹ تن برنج هندی دانه بلند «۱۱۲۱» برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و غرفه میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۵۰ تن شکر تخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و تولیدی، عاملین توزیع (حقیقی و حقوقی)، مراکز خیریه و بهزیستی، تعاونی ها، واحد‌های تولیدی محصولات شکر و فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت برنج و شکر و انجام بسته بندی، کالای مورد نیاز مردم را به مراکز فروش، توزیع خواهند کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار