در راستای نظارت ستادی از پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا؛
فرمانده حوزه بسیج شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در راستای نظارت ستادی از پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه شهیدسلیمی نکا با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا ديدار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 09 December 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، در اين ديدار سیدمحسن ابطحی‌نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ضمن تشکر از برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا، با اشاره به جایگاه تولید برق به عنوان یک کالای استراتژیک در هر کشور، خدمت‌رسانی و کار در صنعت برق را خط اول جهاد اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: امروزه تولید برق به عنوان صنعت مادر و چرخ محرک اقتصاد دارای اهمیت زیادی است و همه ما باید در تداوم تولید برق و شکوفایی جامعه تلاش نماییم.

 

فرمانده حوزه بسیج شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی با فرمانده سپاه ناحیه نكا دیدار کرد  

ابطحی‌نژاد نیروگاه نکا را یکی از بزرگترین نیروگاه‌‌های کشور دانست و عنوان کرد: این نیروگاه به دلیل اهمیت استراتژیک در دفاع مقدس ۳ بار مورد حمله رژیم بعثی قرار گرفت و مشهد شهیدان است که به تبع آن پایگاه مقاومت شهید عبادیان باید با برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثر بسیجیان در تداوم تولید برق نقش موثری ایفا نماید.

در ادامه علی نجفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا با اشاره به این نکته که نیروگاه نکا یک سرمایه ملی است بیان داشت: با توجه به گذشت ۴ دهه از عمر نیروگاه و نیاز به جوان‌سازی تجهیزات، همه ما مسئولان باید در جهت تداوم و رفع مشکلات و موانع تولید برق تلاش و شرایط را برای تولید پایدار برق در فصول پیشرو آماده نماییم.

وی پایگاه شهید عبادیان را یکی از پایگاه‌های نمونه سپاه ناحیه نکا عنوان نمود و اظهار داشت: روحیه معنوی و حضور چهره‌های شاخص بسیجی در این نیروگاه به برکت خون شهیدان باعث ایجاد فضای همدلی در این نیروگاه گردید که شکر خدا کارکنان بسیجی با روحیه جهادی در این نیروگاه برای تولید پایدار برق و خدمات‌رسانی آماده هستند. 

در این دیدار همچنین سجاد احمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدعبادیان نیروگاه نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های پایگاه ارائه نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار