کد خبر: ۱۱۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 09 December 2023

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیرگذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.

سردار "دوستعلی جلیلیان" امروز شنبه ۱۸ آذر با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی، بیان کرد: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار با اقشار مختلف اجتماعی، حضور فرماندهان و کارکنان انتظامی در نماز عبادی سیاسی جمعه و دیدار چهره به چهره با شهروندان و هم چنین اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در این قرارگاه به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی در سطح استان بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در رسیدگی به پرونده های تیراندازی تعداد ۲ نفر را دستگیر و در این رابطه ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و نیز تعداد ۱ دستگاه خودرو سواری توقیف گردید.

سردار "جلیلیان" در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان، بیان داشت: تکاوران پلیس در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیس در شهرستان میرجاوه توانستند مقدار ۱۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک جاساز شده را کشف و ضبط نمایند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مختلف استان به اجرا درآمد که ماموران انتظامی طی چند عملیات موفق شدند ۱۶ دستگاه خودرو را توقیف و از آنها مقدار ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۸۵ میلیارد ریال را کشف و ۱۶ نفر متخلف را در این راستا دستگیر نمایند.

وی در حوزه مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی، افزود: کارشناسان مبارزه با جرائم اقتصادی و ماموران شهرستان های مهرستان و میرجاوه موفق شدند با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی ۲ محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف نموده که ارزش آنها ۵ میلیارد ریال براورد شده است.

سردار "جلیلیان" با اشاره به دستگیری ۴ سارق حرفه ای، کشف ۲۲ فقره سرقت و یک دستگاه خودروی سرقتی، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس توانستند در عملیاتی ضربتی یک نفر قاتل فراری را در شهرستان ایرانشهر دستگیر و در رسیدگی به ۲ پرونده ادم ربایی در سطح استان تکاوران پلیس موفق شدند ۳ نفر آدم ربا را دستگیر و ۲ نفر گروگان را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به این که مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، گفت که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار