کد خبر: ۱۱۴۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 09 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد؛
۶۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات مازندران ابلاغ شد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از ابلاغ ۶۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری به استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، دکتر فتح الله پور ظهر شنبه در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۵ پروژه پژوهشی در شورای پژوهش استان تصویب شده است، افزود: از این میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت تعهدات سال قبل بوده است و مابقی نیز برای ۵ طرح پژوهشی جدید در نظر گرفته شده است.
وی میزان اعتبارات ابلاغی سال جاری ۶۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۲۶۰ میلیارد تومان در قالب اسناد اختصاص داده شده، همچنین ۳۶۵ میلیارد تومان از اعتبار اختصاص داده شده که بخشی مربوط به اعتبارات مدیریت بحران است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اعتبارات تخصیصی در حوزه مدیریت بحران را ۱۷۱ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: پروژه‌های این بخش باید زودتر در ستاد مدیریت بحران استان عملیاتی شود.
وی از دستگاه اجرایی خواست تا نسبت به جذب اعتبارات تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان لایروبی آببندان‌ها را موضوع بسیار مهم بیان کرد و خواستار توجه دستگاه‌های اجرایی به این مساله شد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار