سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت استان به دنبال کمک به شرکت‌های دانش بنیان است، گفت: در عرصه سرمایه‌گذاری و برای کمک به این شرکت ها هیچ خط قرمزی نداریم.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 05 December 2023

به گزارش تابناک قم، سید اکبر غلامیان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم اظهار کرد: استان قم در موضوع فناوری، پژوهش و مجموعه‌های دانش بنیان در شرایط مطلوب و درحال رشدی قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که در استان قم ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی پژوهشی و پارک علم و فناوری به خوبی برقرار است.

وی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه باید تنگاتنگ باشد، عنوان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت استان، افزایش این ارتباط است.

غلامیان با اشاره به اینکه باید نیاز بازار را بشناسیم و بر اساس آن به دنبال ایده و تجاری‌سازی باشیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور در تبصره ۱۸ و سایر موضوع ها در حوزه سرمایه گذاری و نیاز به تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان، پای کار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خوبی در نمایشگاه فرصت‌های شغلی حاضر هستند، تصریح کرد: مجموع فرصت‌های شغلی رقم قابل توجهی است که اگر کمک شود این فرصت‌ها بیش‌تر هم خواهد شد.

نخستین دوره «نمایشگاه فرصت‌های شغلی» به همراه بیست و چهارمین دوره «نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار» از امروز در قم آغاز به کار کرده و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه ۱۶ دانشگاه، پژوهشگاه و مراکز آموزش عالی، ۶ مرکز فناوری و نوآوری، سه مجموعه تسهیل‌گر، پنج دستگاه اجرایی و بیش از ۱۰ شرکت فناور و دانش بنیان حضور دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار