مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر ضرورت تولید تجهیزات صنعت حفاری در داخل کشور گفت: باید در تولید تجهیزات حفاری که وظیفه ذاتی ما است، گام برداریم و بهترین مسیر آن، از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 03 December 2023

تابناک خوزستان: حمیدرضا گلپایگانی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۱۲ آذرماه) در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سال‌ها برای تولید مته حفاری زحمت کشیده است و یقینا در آینده شاهد تولید مته‌هایی با سایزها و مدل‌های مختلف از جمله PDC خواهیم بود و می‌توانیم صادرکننده این مته‌ها نیز باشیم.

وی افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه بتوانیم در تولید داخلی که دستور مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه ایشان هر سال بحث‌های تورم، اقتصاد، رشد و بهره‌وری را مطرح کرده‌اند، موثر باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اگر بنا باشد کار درستی انجام دهیم باید در تولید تجهیزات حفاری که وظیفه ذاتی ما است، گام برداریم و بهترین مسیر آن، از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها است.

گلپایگانی ادامه داد: بررسی تجربیات موفق کشورهای پیشرفته نشان می‌دهد یکی از مهمترین دلایل این موفقیت‌ها ارتباط مستمر و عمیق صنایع با دانشگاه‌ها است.

وی عنوان کرد: باید حتما در کنار جهاد دانشگاهی باشیم؛ ماموریت ما سنگین است. حتما باید کار درآید و این باید توسط بخش مهندسی ما و همکاران جهاد دانشگاهی انجام شود.

وی در پایان بر ارتباط موثر و عمیق شرکت ملی حفاری ایران و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان تاکید کرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار