کد خبر: ۱۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴ 08 March 2015
رسانه های گروهی بعنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی شناخته می شوند و در کشور ما که مردم سالاری دینی از عمق باورهای دینی مان سرچشمه می گیرد، فعالیت رسانه ها بعنوان دیده بان تیزبان جامعه در اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه و حائز اهمیت است.

سایت خبری تحلیلی تابناک، اخیرا راه اندازی سایت های استانی خود را در دستور کار قرار داده و خوشحالیم که استان خوزستان یکی از نخستین استان هایی است که تابناک، فعالیت خود را در آن آغاز می کند.

انتشار سریع اخبار و گزارش های خبری، بررسی رویدادهای خبری، پرداختن به مسایل و مشکلات استان، ایجاد فضای گفتگو و تضارب آرا و انعکاس نظرات و دیدگاه های شهروندان خوزستانی از جمله اهداف راه اندازی سایت استانی تابناک است.

در این مسیر، خود را متعهد می دانیم ضمن رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی، تلاش کنیم تا زبان گویای شهروندان خوزستانی در بیان نظرات، دیدگاه ها و مطالبات شان باشیم و نقد سازنده را در کنار استفاده از نظرات و آرای صاحب نظران و کارشناسان پی بگیریم.

بی تردید همراهی و حمایت همه صاحبان فکر و اندیشه می تواند در پربار نمودن و اثرگذاری فعالیت «تابناک خوزستان» موثر باشد، از این رو دست همه کسانی که دل در گرو آبادانی و توسعه ایران عزیز، خوزستان قهرمان و عزت و سرافرازی میهن عزیزمان و مردم شریف خوزستان دارند می فشاریم.

امیدواریم با بهره گیری از فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب بتوانیم گامی موثر در ایجاد هم افزایی و تعامل سازنده در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان برداریم و «تابناک خوزستان» پل ارتباطی مناسبی میان مردم و مسوولان استان و کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار