استاندار و جمعی از مسوولان لرستان با خانواده شهیدان رسول و اصغر زیودار دیدار کردند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 01 December 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر فرهاد زیویار، امروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و فرماندار شهرستان خرم آباد در دیدار با خانواده شهیدان والامقام «رسول و اصغر زیودار» با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: همه شهدا خاص هستند و شهید رسول زیودار، داوود علی پناه و شهید رشنو در آن دوران برای ما الگو بودند و ما با حال و هوای این شهدا زندگی می‌کردیم.

استاندار لرستان افزود: شهدا با تکیه بر بینش مسیر شهادت را انتخاب کردند و در آن دوران الگوی جوانان بودند و برای جامعه امروز نیز الگو هستند.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد شهید رسول زیودار خاطرنشان کرد: شهید زیودار در دوران جنگ و صحنه‌های انقلاب حضور پر شوری داشت و برای دیگران الگو بود.

زیویار یادآور شد: نحوه شهادت شهیدان رسول و اصغر زیودار در آن زمان جوانان را تحت تاثیر قرار داد و همه ما انتظار شهادت شهید رسول زیودار را داشتیم.

شهید رسول زیودار متولد سال ۱۳۴۱ در خرم آباد در تاریخ نهم آذر ۱۳۶۲ با سمت معاون گردان فتح در آبادان به شهادت رسید.

شهید اصغر زیودار متولد سال ۱۳۴۵ در خرم آباد در تاریخ پانزدهم فروردین ۱۳۶۵ در دربندیخان به شهادت رسید و پیکرش پس از هشت سال در سال ۱۳۷۳ تفحص و به خاک سپرده شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار