فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد:
کد خبر: ۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶ 07 March 2015
 رهیاب نیوز- سردار محمد رضا اسحاقی اظهار داشت:چنین چیزی نبوده است و کسی به این عنوان در امیدیه دستگیر نشده است سه نفر سارق وسایل خودرو که از شهر دیگری به امیدیه می آمدند در یک تعقیب و گریزی دستگیر می شوند.

سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در خصوص انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که به اسم کشته شدن سرباز نیروی انتظامی در شادگان منتشر شده است اظهار داشت:اصلا چنین چیزی صحت ندارد در نیروی انتظامی کسی با آن نام و مشخصات وجود ندارد چنین حادثه ای در شادگان رخ نداده است ولی کار دشمن این است که علیه نظام فضاسازی منفی کند.

وی در خصوص کلیپ منتشر شده مبنی بر دستگیری سارقان بانک اهواز در امیدیه هم گفت:چنین چیزی نبوده است و کسی به این عنوان در امیدیه دستگیر نشده است سه نفر سارق وسایل خودرو که از شهر دیگری به امیدیه می آمدند در یک تعقیب و گریزی دستگیر می شوند.

سردار اسحاقی تاکید کرد:با کسانی که با انتشار اخبار خلاف واقع افکار عمومی را مخدوش کنند برخورد خواهیم کرد بعضی ها هم نیت بدی ندارند ولی یک کلاغ چهل کلاغ می کنند و کلیپ تصویری را دست به دست می چرخاند ولی انگیزه بدی ندارند.

وی ادامه داد:باید آموزش های لازم را به مردم داد تا از دامن زدن به شایعات در شبکه های اجتماعی پرهیز کنند این قبیل اخبار خطرساز است روحیه مردم را بیشتر خراب می کند و ضررش برای مردم بیشتر است تا زحمتش برای دستگاه ها.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص میزان موفقیت طرح نگهبان محله در ارتقای امنیت در سال 93 تصریح کرد:طرح نگهبان محله در قانون دیده شده است با بسیج هماهنگ شده ایم طبیعتا منابع مالی دست ما را در اجرای این طرح آن گونه ای که پیش بینی کرده بودیم بسته است.

وی افزود:با استاندار برای سال 94 هماهنگی هایی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم فاز اول را در سال آینده به صورت کامل اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار