کد خبر: ۱۱۴۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 27 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، امروز یکشنبه پنجم آذر نشستی با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار و دکتر منوچهر متکی نائب رئیس هیئت امناء موسسه کشوری مهد قرآن و مهدنس چاوشی مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن، رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی و جمعی از مدیران شهرستانی به منظور تأسیس موسسه مهد قرآن در این شهرستان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و آموزش علوم و حافظان قرآنی در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست با بیان اینکه این شهرستان با توجه به افراد مستعد در زمینه های مختلف فرهنگی و قرآنی می باشد گفت: یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه های مردمی این شهرستان ایجاد و راه اندازی مهد و دارالقرآن در این منطقه می باشد.

صفوی افزود: زمینی در این شهرستان که سال 1373 به نام مهد قرآن واگذار شده بود، امروز در راستای تاکیدات استاندار محترم گیلان که یکی از سیاست های دولت مردمی تشکل های مهد قرآنی است، با حضور دکتر متکی نائب رئیس هیئت امناء موسسه کشوری مهد قرآن و هیئت همراه این آرزوی دیرینه مردم تحقق یافت که در آینده نزدیک شاهد فعالیت این موسسه قرآنی در شهرستان برای آموزش فرهنگ علوم قرآنی خواهیم بود.

نائب رئیس هیئت امناء موسسه کشوری مهد قرآن نیز در این نشست گفت: امروز توفیق بنده بود که با همراهی مدیر عامل موسسه کشوری مهد قرآن و رئیس موسسه کشوری مهد قرآن ، صبح دیداری را با جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم گیلان با حضور فرماندار رضوانشهر داشته باشیم.

دکتر منوچهر متکی با بیان اینکه هدف از این سفر توسعه فعالیت های قرآنی موسسه مهد قرآن است، افزود: در سفر به رضوانشهر با توجه به پیشینه ای که فرماندار رضوانشهر فرمودند، فکر می کنیم که رضوانشهر در آینده می تواند قطبی برای حضور های کشوری حافظان قرآن و مربیان قرآنی موسسه مهد قرآن در استان گیلان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس لازم بود در خود رضوانشهر هم ما شعبه ای از دفتر موسسه مهد قرآن را داشته باشیم که ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد تأسیس این دفتر و تعیین مربیان و آغاز به کار حفظ قرآن برای رضوانشهر اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار