مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پاسخگویی به 3 هزار و 84 تماس امدادی مشترکان گاز طبیعی استان زنجان در نیم سال اول 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 26 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت گاز زنجان به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تماس مشترکان گاز است، اظهار داشت: شماره تماس‌های ۱۹۴ و ۱۵۹۴ مرکز رسیدگی به درخواست‌های امدادی و عملیاتی و ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص خطرات گاز، خرابی کنتور و رگلاتور، قطعی گاز، حوادث ناشی از گازگرفتگی و انفجار به‌صورت شبانه‌روزی و مکانیزه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه عمده تماس‌های مردمی با شرکت گاز استان در ۶ماهه اول سال منجر به انجام عملیات و اعزام مأمورین شرکت گاز به محل شده است، افزود: در نیم‌سال نخست سال‌جاری ۲ هزار و ۹۰۸ مورد از تماس‌ها عملیاتی بوده که یک هزار و ۲۹۰ مورد از آن‌ها مربوط به اعلام قطعی گاز و ۵۰۴ مورد مربوط به نشتی آن بوده که با اعزام مأموران متخصص شرکت گاز به محل، مشکل رفع شده است.

وی تصریح کرد: مامورین پست امداد شرکت گاز استان زنجان، بلافاصله پس از دریافت تماس امدادی برای انجام عملیات به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سلیمان نژاد با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از تماس مشترکان با تلفن‌های شرکت گاز در راستای دریافت اطلاعات و راهنمایی است، ادامه داد: در این مدت ۱۷۶ مورد از تماس‌های انجام شده با شماره‌تلفن‌های ۱۵۹۴ و ۱۹۴ از سوی مردم برای دریافت راهنمایی تلفنی درخصوص نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، دریافت اطلاعات در خصوص زمان و علت قطعی گاز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تأکید بر اینکه تماس به‌موقع مردم با شماره تلفن ۱۹۴ در هنگام نشتی گاز و ایجاد حادثه از بروز احتمالی خطرات جلوگیری می‌کند، یادآور شد: باتوجه‌به اینکه تعدادی از تماس‌های صورت‌گرفته در طول سال برای ایجاد سرگرمی و یا مزاحمت به ثبت می‌رسد، اشغال‌کردن شماره تلفن‌های شرکت گاز در این راستا، ممکن است باعث تأخیر در اعزام اکیپ امدادرسانی شرکت گاز به محل حادثه شده و جان و مال افراد را به خطر بیندازد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امداد مکانیزه شرکت گاز استان و نیرو‌های امدادی و عملیاتی شاغل در این بخش، از مهم‌ترین نیرو‌های مؤثر در مدیریت بحران افت فشار گاز و امدادرسانی در سردترین فصول سرد سال است، خاطرنشان کرد: همراهی و همیاری همیشگی مردم در مدیریت مصرف گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی به‌منظور حفظ جان و مال هم‌وطنان، حلاوت خدمت‌رسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی را دوچندان خواهد کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار