درپی قتل چهار جوان و مجروحیت یک جوان دیگر در یکی از روستاهای شهرستان گچساران، دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 26 November 2023
دستگیری قاتل فراری در گچساران

به گزارش تابناک از گچساران،فرمانده انتظامي شهرستان گچساران، گفت: جوانی که سه شب قبل چهار نفر را به قتل رسانده و یک نفر را مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "ارسلان خادميان" اظهار داشت: درپی قتل چهار جوان و مجروحیت یک جوان دیگر در یکی از روستاهای شهرستان گچساران، دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تدابیر فرمانده انتظامی استان و تحقیقات و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی و همکاری دادستان گچساران و معتمدان محل، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات این شهر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران ضمن توصیه مردم به رعایت قوانین و حفظ آرامش عمومی جامعه، به مخلان نظم وامنیت هشدار داد، پلیس استان با همکاری دستگاه قضائی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

این فرد شب پنج‌شنبه دوم آذر ماه سال جاری با اسلحه کلاشینکف در یکی از روستاهای گچساران چهار جوان را به دلایل نامعلوم به قتل رسانده و یک جوان دیگر را مجروح کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار