همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛
رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: به مناسبت هفته مقدس بسیج اردوی جهادی مشترک کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ناحیه آمل با رویکرد خدمات‌رسانی برابر و اجرایی‌سازی عدالت اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردم، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست به خدمات، ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق، ارتقا رفاه و معیشت و محرومیت‌زدایی در روستاها با مشارکت نیرو‌های داوطلب متخصص و خَیِّرین نیک‌اندیش، در بخش لاریجان آمل، منطقه ییلاقی و سردسیر رینه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 26 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌اله قلی‌پور اظهار داشت: به مناسبت هفته مقدس بسیج اردوی جهادی مشترک کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ناحیه آمل با رویکرد خدمات‌رسانی برابر و اجرایی‌سازی عدالت اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردم، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست به خدمات، ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق، ارتقا رفاه و معیشت و محرومیت‌زدایی در روستاها با مشارکت نیرو‌های داوطلب متخصص و خَیِّرین نیک‌اندیش، در بخش لاریجان آمل، منطقه ییلاقی و سردسیر رینه برگزار شد.

 

اردوی جهادی مشترک کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ناحیه آمل  

وی افزود: این طرح با غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از منازل مددجویان امداد و بهزیستی شروع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل بیان داشت: محوریت این خدمات مشاوره سلامت روان، مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی‌سنجی، غربالگری شنوایی‌سنجی، غربالگری جسمی (پزشک)، خدمات توانمندسازی (اشتغال و مسکن)، خدمات توان‌پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ ، توزیع داروی‌های مکمل و... بوده است که بصورت کاملاً رایگان اجرا گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار