رئيس پليس آگاهي استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري فردی که شناسنامه افراد را جعل می کرد و با آنها تسهيلات ازدواج دریافت می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 21 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه شاپور بهنام پور اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های رسیده از ثبت احوال استان مبنی بر تخلفات شناسنامه‌ای و مراجعه اشخاصی مبنی بر اینکه یک مرد یک زن با فریب فرزندان شان به بهانه جمع آوری رأی برای نمایندگان مجلس، برگ ثبت ازدواج شناسنامه آن‌ها را برمی داشتند و در قبال آن مبلغ پانصد هزار تومان به حساب شان واریز می‌کردند، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
بهنام پور افزود: مأموران پس از شناسایی افراد جاعل، با اجرای طرح ملاقات حضوری متهم زن را به محل قرار کشاندند و دستگیر کردند.
او گفت: حین دستگیری از این زن ۱۲ جلد شناسنامه بدون برگ ثبت ازدواج کشف و ۱۲ شاکی نیز شناسایی شد.
بهنام پور با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد، تصریح کرد: این افراد با شناسنامه جعلی و برگ ثبت ازدواج واقعی افراد فریب خورده از بانک‌ها تسهیلات ازدواج دریافت می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه جاعل پس از تشکیل پرونده به همراه شاکی‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، اظهار داشت: شهروندان گرامی از در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک هویتی خود به افراد غیر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار