معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از رفع آبگرفتگی در بیش از ۸۰ درصد خیابان‌های آبگرفته سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 20 November 2023

تابناک خوزستان: علی شمسی اظهار کرد: بعد از پایان بارندگی از حدود ساعت یک بعد از ظهر امروز (۲۹ آبان‌ماه)، همکاران ما در هشت منطقه شهرداری برای دفع آب‌های سطحی وارد عمل شدند.

وی افزود: در خیابان‌های ادهم، زند و حق‌بین مشکل آبگرفتگی شدید داشتیم که در کمتر از یکی دو ساعت دیگر این خیابان‌ها کامل خشک می‌شوند. همه تلاش ما این است که تا فردا صبح شهری با طراوات و بدون آبگرفتگی برای مردم آماده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه هنوز تعداد نقاط آبگرفتگی احصاء نشده‌اند، گفت: شدت بارندگی آنقدر زیاد بود که بیشتر خیابان‌ها در همان ابتدای بارش، دچار آبگرفتگی شدند اما با تلاش همکاران ما، در حال حاضر آبگرفتگی بیش از ۸۰ درصد خیابان‌ها رفع شده است.

شمسی در خصوص وضعیت ورود آب به منازل شهروندان عنوان کرد: با توجه به اینکه منازل واقع در خیابان ادهم قدیمی هستند و در سطح پایین‌تری از آسفالت قرار دارند، مقداری آب وارد حیاط یا پارکینگ‌های منازل واقع در این خیابان شده بود که با حضور همکاران آتش‌نشان مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نشده است.

وی عنوان کرد: ورود آب به حیاط یا پارکینگ‌های منازل دیگر گزارش نشده است اما با توجه به حجم بارندگی و مسطح بودن اهواز احتمالا در جاهای دیگر هم آب وارد حیاط یا پارکینگ‌ها شده باشد اما با تلاش همکاران، آبگرفتگی در کمترین زمان دفع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص علت آبگرفتگی در برخی نقاطی که پیش از این برای جلوگیری از وقوع آبگرفتگی کار شده بود، گفت: بنا بر اعلام همکاران آبفا، تاکنون ۶۰ درصد شبکه فاضلاب اجرا شده است و باید ادامه کار نیز انجام شود تا خطوط به هم متصل شوند و آب را به ایستگاه‌ها برسانند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار