کد خبر: ۱۱۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 20 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه فریدونکنار : ما با هیچ ارکست ملی مخالف نیستیم و پاسدار فرهنگ و هنر ایرانی هستیم

سرهنگ محمد برمر فرمانده سپاه فریدونکنار در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت :

در عرصه سازندگی مهمترین اقدام ساخت درمانگاه تخصصی سپاه که دارای آزمایشگاه ، رادیولوژی ، سنوگرافی ، فیزیوتراپی ، دندان‌پزشکی ، دیالیز با ۲۰ تخت ، داروخانه و تجهیزات پزشکی در ۵ طبقه و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که تا به الان یازده میلیارد برای این درمانگاه هزینه شده است. 

فرمانده سپاه فریدونکنار: در عرصه سازندگی مهمترین اقدام ساخت درمانگاه تخصصی سپاه است  

 

فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه ۳۲ خانه مددجویی توسط جهادگران ب_س_ی_ج سازندگی و نیکوکاران احداث و مرمت شد؛ افزود : احداث ۹ خانه مددجویی تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و ۱۹ خانه مرمت و بازسازی توسط جهادگران و نیکوکاران انجام شد.

سرهنگ محمد برمر با بیان اینکه ۶۰ کارگاه سواد رسانه با حضور اساتید ملی ،استانی و شهرستانی برگزار شد ؛ گفت : برگزاری ۱۰۸ همایش و کارگاه تخصصی ، ۱۰ کارگاه آموزش تخصصی تولید محتوا و چاپ و تکثیر کتاب زندگی نامه ش_ه_ی_د یزدانخواه از جمله فعالیت فرهنگ ، هنر ، فضای مجازی و رسانه است.

فرمانده س_پ_ا_ه شهرستان فریدونکنار با اشاره به فعالیت مناسب دفاع و امنیت مردم پایه در شهرستان؛ تصریح کرد : کشف و ضبط ۲۰ کیلو انواع مواد مخدر ،کشف و ضبط ۴ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی ، کشف و ضبط ۴ دستگاه هلی‌شات در نقاط حساس شهرستان ، انهدام باند قاچاق سلاح با کشف و ضبط ۶۴ قبضه سلاح جنگی و کشف و ضبط ۳۳ هزار و هفتصد لیتر سوخت قاچاق از جمله فعالیت‌های س_پ_اه در این بخش است.

وی در آخر نسبت به برگزاری ارکست ملی روناک در شهرستان فریدونکنار عکس‌العمل نشان داد و گفت : ما با هیچ ارکستر ملی مخالف نیستیم و پاسدار فرهنگ و هنر ایرانی هستیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار