مدیر جامعه الزهرا (س) بانوان طلبه را ظرفیتی بزرگ در تبیین دستاوردهای نظام دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت طلاب خواهر، می‌توان در مناسبت‌های مختلف مانند هفته دولت، بخشی از تبیین دستاوردها و خدمات دولت را به آن‌ها واگذار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱ 20 November 2023

به گزارش تابناک قم، سیده زهره برقعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در باغ‌موزه دفاع مقدس قم برپا شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: فعالیت گسترده امروز مرکز ارتباطات دولت و روحانیت باعث شده که روحانیت بیش‌ازپیش با دولت ارتباط داشته و از ظرفیت خود در تبیین دستاوردهای دولت استفاده کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه روایت پیشرفت بازدیدکنندگانش را از پیشرفت کارها و فعالیت‌هایی که دولت سیزدهم انجام داده به وجد می‌آورد، گفت: فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف به‌صورت پراکنده به گوش مخاطبان می‌رسد، ولی زمانی که با این کیفیت و جامعیت مشاهده شده و از سوی مسئولان مربوطه تبیین و به سؤالات پاسخ داده می‌شود، اثرگذاری مضاعفی پیدا می‌کند.

مدیر جامعه الزهرا (س) ادامه داد: گستردگی پیشرفت و خدمات دولت بسیار است و آنچه که امروز می‌بینیم، به‌نوعی آرزوی چیزی است که از اول انقلاب دنبال می‌کردیم و شاهد این هستیم که امروز کم‌کم در حال تحقق است.

وی استفاده از طلاب جامعه الزهرا (س) در تبیین دستاوردها را ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت طلاب خواهر، می‌توان در مناسبت‌های مختلف مانند هفته دولت، بخشی از تبیین دستاوردها و خدمات دولت را به آنها واگذار کرد.
برقعی با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری از خدمات دولت سیزدهم گفت: از زمانی که رهبر انقلاب اسلامی این عبارت را درباره دولت داشتند، همواره با خودم تکرار می‌کنم من در این دولت چه نقشی می‌توانم ایفا کنم؟ چه کاری می‌توانم بکنم؟.

وی ادامه داد: مردمی که از نظر اقتصادی در تنگنا هستند، اگر با دستاوردهای دولت آشنا شوند، قطعاً از دولت حمایت می‌کنند و در این شرایط تبلیغات دشمنان در فضای مجازی نمی‌تواند بر آنها اثرگذار باشد.
مدیر جامعه الزهرا (س) با ابراز تأسف از ناتوانی ما در بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام گفت: امروز شاهدیم که سفره‌های مردم تغییر کرده و سطح درآمد مردم افزایش پیدا کرده است که این مسئله در میان طبقه محروم جامعه بیشتر دیده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار