به گفته مدیرکل هواشناسی لرستان فردا در بیشتر شهرستان‌ها با آبگرفتگی معابر مواجه هستیم، بنابراین در فرصت کمی که داریم باید لایروبی جداول انجام شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 19 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، بهروز مرادپور شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در پی هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان‌های غربی کشور از جمله لرستان تشکیل شد، با اشاره به اینکه فردا اولین سیستم بارشی موثر وارد استان می‌شود، اظهار کرد: بر اساس تحلیل هواشناسی از بامداد فردا تا سه شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان هستیم، پیک بارش روز دوشنبه با ۱۲۰ میلی‌متر بارندگی است.

وی خاطرنشان کرد: بازه زمانی کم و بارش نقطه‌ای در بعضی از نقاط استان از جمله مناطق جنوبی خرم آباد و پل‌دختر علت هشدار وضعیت قرمز است، بنابراین بیشترین برنامه‌ریزی باید برای این نقاط باشد.

مدیرکل هواشناسی لرستان، تنگ هفت، کشور، تله زنگ، پا علم، جلوگیر، میانکوه و مسیر آزاد راه خرم‌آباد- پل زال را از نقاطی عنوان کرد که احتمال بارش نقطه‌ای در آن‌ها وجود دارد.

به گفته مرادپور در بیشتر شهرستان‌ها با آبگرفتگی معابر مواجه هستیم، بنابراین در فرصت کمی که داریم باید لایروبی جداول انجام شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار