معاون جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم واکنش سریع در خرم‌آباد نیز آماده است، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای نیز امکانات و مواد غذایی لازم را در اختیار دارند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 19 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، جمشیدی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در پی هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان‌های غربی کشور از جمله لرستان تشکیل شد، با اشاره به اینکه مواد غذایی، چادر و تجهیزات در انبار‌های جمعیت هلال احمر دپو شده است، اظهار کرد: کف کفش، لجن کش و سایر ماشین آلات را هم داریم، مرکز کنترل ۱۱۲ هم در آمادگی کامل است.

وی بیان کرد: خانه‌های هلال در روستا هم از آمادگی کامل برای مقابله با هر بحران برخوردار هستند.

معاون جمعیت هلال احمر لرستان خاطر نشان کرد: تیم واکنش سریع در خرم‌آباد نیز آماده است، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای نیز امکانات و مواد غذایی لازم را در اختیار دارند.

داریوش حسن نژاد نیز با اشاره به اینکه وضعیت سد‌های استان مطلوب است، اظهار کرد: سد‌های استان برای کنترل سیلاب احتمالی ظرفیت لازم را دارند، و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دبی رودخانه‌های استان مناسب است، گفت: پیش بینی ما این است که دبی ررودخانه کشکان در بدترین شرایط ۱۰۶۴ متر مکعب در ثانیه باشد که جای نگرانی وجود ندارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار