فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل ۵٢ ساله ای که اعضای خانواده‌اش را در کرمانشاه به قتل رسانده بود تسلیم پلیس شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 19 November 2023

قاتلی که اعضای خانواده‌اش را در کرمانشاه به قتل رسانده بود تسلیم پلیس شدبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مهدی حاجیان اظهار کرد: قاتل ۵۲ ساله‌ای که حوالی ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ آبان ماه) اقدام به قتل سه عضو خانواده‌اش در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه کرده بود زمانی که عرصه را تنگ دید در نهایت کمتر از ۶ ساعت از وقوع جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

وی افزود: حوالی ظهر امروز پس از اطلاع پلیس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با حضور مأموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد پدر خانواده به دنبال اختلافات خانوادگی با استفاده از اسلحه شکاری پران اقدام به قتل همسر، خواهر همسر و عروسش کرده و متواری شده است.

وی گفت: به دنبال این حادثه و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات همه جانبه پلیس برای دستگیری قاتل متواری آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی محل تردد وی در کوه‌های اطراف روستای محل جنایت شدند.

حاجیان اذعان کرد: قاتل متواری هم که متوجه حضور مأموران شده و عرصه را بر خود تنگ می‌دید به ناچار خود را به پاسگاه قزانچی معرفی و به قتل هر سه نفر اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار