کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 19 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار  کامل انتظامی مازندران در 28 آبان ماه به این شرح است: 

------------------------------------

پیام تبریک سردار مفخمی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار 

سردار مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی این روز را به پرستاران و جامعه پرستاری تبریک گفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

سلامتی مانند امنیت در دنیا تعیین کننده و راهبردی است که در اين حوزه افراد زیادی به ويژه پرستاران بی وقفه در حال تلاش و خدمت رسانی هستند.

پرستاران پرچمداران نظام سلامت و الگویی مثال زدنی برای تندرستی جامعه هستند که با روحيه ای از جنس زینب (س) تلاششان را در تاریخ ماندگار خواهند کرد.

پرستار يعني ياوري که با دقت و دلسوزي، درد و مشکلات بيماران را رصد و بهترين خدمات رابه بيماران ارائه مي کند؛ همه ما شاهد از جان گذشتگی این عزیزان در دوران کرونا بودیم که پرستاران ما بی وقفه در حال خدمت رسانی بودند و عده ای نیز جان خود را از دست داده و شهید راه سلامت شدند.

منشاء کار پرستاري ایمان است که بدون آن امکان خدمت وجود ندارد. صبر، متانت و خستگی ناپذیری از ويژگي هاي بارز حضرت زينب(س) بود که اين ويژگي ها در پزشکان و پرستاران نیز وجود داشته و دارد.

اینجانب بر خود لازم دانسته تا این روز بسیار بزرگ را به تمام پرستاران کشور عزیزمان به ویژه پرستاران و کادر درمانی این فرماندهی تبریک گفته و از درگاه ایزدمنان طول عمر با برکت همراه با تندرستی را برای تک تک این عزیزان خواستارم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم ستاد حسن مفخمی شهرستانی

------------------------------------

کشف 29 فقره سرقت کابل مخابراتی در قائم شهر 

سردار حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری یک مالخر و کشف 29 فقره سرقت كابل مخابراتی در شهرستان قائم شهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید موسی حسینی" در بیان این خبر گفت: در اجرای طرح بازدید از ضایعاتی در سطح شهرستان قائم شهر و انجام اقدامات اطلاعاتي یک انبار ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند،2500 متر کابل مخابراتی را از این محل کشف و در این خصوص یک مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد: این متهم در بازجويي هاي تخصصي با توجه به شواهد و مدارک موجود به 29 فقره خرید تجهیزات مخابراتی خرد و کلان از سارقان در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار حسینی به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك، موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------

کشف موتور هوندا سی بی آر 1000سی سی قاچاق در چالوس 

سرهنگ سلیمانی، جانشین انتظامی شهرستان چالوس از کشف یک دستگاه موتور سنگین هوندا سی بی آر 1000سی سی فاقد مدارک به ارزش 7 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "محسن سلیمانی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستاي اجري طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پایش انبارها و محل دپوی کالا، ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  اجرای این طرح را در دستور کار قرار دادند.

وی، افزود: ماموران درپی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سنگین فاقد پلاک هوندا سی بی آر 1000 غیر مجاز و فاقد مدارک هویتی توسط فردی، در اقدامی عملیاتی موفق شدند موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف کنند.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه موتور سیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتور توقیفی به همراه راکب آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را 7 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند

------------------------------------

دستگيري باند كلاهبرداري خريد و فروش تلفن همراه در رامسر 

سرهنگ نبوي، فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگیری باند کلاهبرداری خبرداد و گفت: 4 متهم غير بومي که با فریب مردم و به بهانه خريد و فروش تلفن همراه آيفون، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند، توسط کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان رامسر شناسایی و دستگیر شدند.  

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
سرهنگ " سيد جليل نبوي " در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان رامسری مبنی بر اینکه دو آقا و دو خانم ناشناس قصد خريد گوشي تلفن همراه آيفون را داشتند و نحوه واريز بهاي اين گوشي ها مشكوك مي باشد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، اظهار داشت: با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس آگاهي شهرستان رامسر، متهمان كه غير بومي بودند در مخفيگاه خود در يكي از نقاط شهرستان رامسر شناسايي شدند.

وی افزود: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که علاوه ‌بر شاکی این پرونده از افراد دیگری نیز با همین شیوه و شگرد در استان هاي جنوبي و مركزي كشور كلاهبرداري کرد که با بررسی‌های فنی به عمل آمده مشخص ‌شد که وجوه مورد نظر از حساب هايي كه با ترفند هاي مختلف هك و سرقت شده بود تامين مي شد و گوشي ها مجدداً با قيمت ها بسيار پايين و وسوسه انگيز در فضاي مجازي براي فروش عرضه مي گرديد.

سرهنگ نبوي بیان داشت: با هماهنگی قضائی، ماموران این پلیس با اخذ دستورات قضايي به مخفيگاه متهمان عزیمت و اقدام به جلب و دستگیری متهمان کردند و طی بازدید از مخفیگاه آنان، 3 دستگاه تلفن همراه آيفون كه به همين شيوه خريداري شده و در سيفون توالت مخفي كرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر افزود: متهمين پس از سیر مراحل قضائی و انتظامی به پلیس آگاهي منتقل شدند و در تحقیقات اولیه به بزه ‌انتسابی اقرار کردند و در بررسي سوابق آنها مشخص شد كه اعضاي اين باند تحت تعقيب برخي استان هاي جنوبي و مركزي كشور مي باشند

وی ضمن اشاره به این نکته که هرگز نباید به پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه در معاملات بويژه خريد و فروش گوشي تلفن همراه توجه کرد، گفت: به تماس‌هایی که به شیوه‌های مختلف مثل اعلام برنده شدن شما در مسابقات و قرعه‌کشی‌ها، امور خیریه و مواردی از این دست که اطلاعات کارت بانکی شما را درخواست می‌کنند، اعتماد نکرده و به آنها پاسخ ندهید.

سرهنگ نبوي با بیان اینکه سرانجام با تکمیل تحقیقات، متهمان به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شدند، تصریح کرد: از مالباختگاني كه با اين شيوه و شگرد توسط اين متهمان از آنها كلاهبرداري شده خواست تا برای تنظیم شکایت به دادسرای محل سکونت خویش مراجعه کرده تا پرونده آنها برای بررسی به پلیس‌ آگاهي ارسال شود.

------------------------------------

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در بهشهر 

سرهنگ قلی پور، فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سرقت اماکن خصوصی با 19 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، بيان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت ( 2 سارق و یک مالخر )  در این شهرستان شدند .

وی، همچنین اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در اقدامی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 19  فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند

سرهنگ قلی پور در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

------------------------------------

اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان ساری 

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگيري 161 متهم در اجراي طرح امنيت محله محور 48 ساعته آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده "در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط تابعه انتظامی با اکیپ خودروی، موتوری و بکارگیری 183 نیروی تحت امر در سطح شهر و روستا های ساری به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری  19 سارق حرفه ای، 35 مجلوب فراری ، 36 خرده فروش مواد، کشف 4 تن 300 چوب قاچاق،کشف 24 هزار نخ سیگار قاچاق، کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف 17 دستگاه خودرو  و موتورسیکلت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود. 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار