تفرش- استاندار مرکزی گفت: امامزاده سید محمد (ع) با ویژگی‌های برجسته می‌تواند کانون حضور گردشگران و یک پایگاه فرهنگی باشد که مورد تاکید ویژه است‌.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 19 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه شنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز حضور مقام معظم رهبری در شهرستان تفرش گفت: جد مقام معظم رهبری در این شهر حضور دارند و جد مادری ایشان که کمتر به آن توجه شده است نیز از امامزاده محمد عابد در مشهد میقان است. 

وی اظهار کرد: وجود این امامزاده عظیم الشان ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای استان مرکزی و شهرستان تفرش بوده که متأسفانه این ظرفیت مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: وضعیت بنای این امامزاده و طرح‌های در دست اجرا بررسی و تصمیمات لازم جهت مرمت و بازسازی بخش‌هایی از آن اتخاذ شد.

استاندار مرکزی افزود: امامزاده سید محمد (ع) با ویژگی‌های برجسته می‌تواند کانون حضور گردشگران و یک پایگاه فرهنگی باشد که مورد تاکید ویژه است‌.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه کم‌کاری سازمان‌های مسؤول به هیچ وجه پذیرفته نیست، افزود: جبران عقب افتادگی‌ها امری ضروری است هر چند در ۲ سال گذشته اقدامات مناسبی انجام شد.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اختصاص مبلغ حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان برای کارهای عمران در استان افزود: در سال ۱۴۰۱ مبلغ حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان در استان به جهت کارهای عمرانی که عمدتا برای پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های سلامت، آبرسانی، محورهای موصلاتی، ورزشی و … است، اختصاص داده شد.

او یکی از ابر طرح های استان را در شهرستان تفرش دانست و گفت: در شهرستان تفرش آب هفتیان ابرطرحی است که به جهت آبرسانی به شهرستان و روستاهای مسیر انجام می‌شود؛ حداقل مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان برای این ابرطرح برآورد شده است که بخشی از آن پرداخت شده و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هم از قبل هزینه شده است.

مخلص الائمه ادامه داد: تامین آب شرب مهمترین وظیفه دولت است که بزرگترین طرح عمرانی دولت یک طرح عدالت محور با عنوان نهضت آبرسانی برای حداقل ۱۰هزار روستا در سطح کشور در حال انجام است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار