کد خبر: ۱۱۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 19 November 2023

به گزارش تابناک مازندران،  یک فعال رسانه ای از استاندار مازندران درخواست کرد که با مسببان جان باختن کودک ۱۱ساله بهشهری در سیل اخیر برخورد شود

بر اساس این گزارش ، بهاره نوری فعال رسانه ای در خصوص وقوع سیلاب شامگاه جمعه ۲۶ آبان در بهشهر که منجر به جان باختن مظلومانه یک کودک ۱۱ ساله در این شهر شد یادداشتی منتشر کرد.
متن یادداشت به شرح ذیل است :
در پی درگذشت مظلومانه نوجوان بهشهری در حادثه آبگرفتگی بهشهر از استاندار مازندران درخواست دارم فرماندار و شهردار این شهر و هر مسئولی که در این زمینه کوتاهی کرده را اگر در حوزه اختیار ایشان است برکنار و از دادستان شهرستان تقاضا دارم کیفرخواست ارائه کنند . فیلم بدن بی‌جان این نوجوان واقعا قلب هر انسانی را به درد می آورد... کم کاران در این زمینه باید محاکمه شوند... از صمیم قلبم و با اندوه فراوان به خانواده و بستگان ایشان تسلیت می گویم.موج غم عجیبی در شهر حاکم شده است. از مسئولان تقاضای اشد مجازات برای مسببان دارم.
این نوجوان عزیز جلوی چشم مردم در جوی عمیق آب افتاد مردم نتوانستند او را نجات دهند این خیابان سالهاست چنین مشکلی دارد ... حتی یک آدم بزرگ در جویش بیفتد آسیب جدی می بیند... به عنوان رسانه نماینده افکار عمومی تقاضای اشد مجازات را برای خاطیان داریم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار