رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که به دلیل شنیدن جواب رد خواستگاری اقدام به قتل پدر و مادر معشوقه‌اش کرده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 18 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» حکمت اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: نیمه شب ۲۲ آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک خانواده در منطقه کیانمهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه و میدانی کارآگاهان مشخص شد که یک زن و شوهر به دلیل دادن جواب رد به خواستگار دخترشان توسط این شخص با سلاح گرم مورد هدف قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به قتل رسیده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه قاتل شناسایی و در عملیاتی ضربتی از سوی کارآگاهان اداره جرائم جنایی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

شجاعی در پایان اضافه کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی و تجربه رسیده که مشکل‌ترین پرونده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار