کد خبر: ۱۱۳۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 18 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علی اصغر میرزایی فرماندار این شهرستان جمعه شب ۲۶ آبان ماه در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد:

مدیریت بحران از همان ابتدای سیل با توجه به اینکه در آماده باش کامل بود، پای کار بود و از سه راه عبدالحق به پایین بالا آمدن آب زیاد بود و متاسفانه یک نوجوان را از دست دادیم. 

وی گفت: رصد کامل در شهرستان توسط تیم‌ مدیریت بحران انجام شد و در ادامه هم در دست انجام است و با همه توان برای مهار سیل و رفع مشکلات وارد عمل شدیم.

فرماندار بهشهر گفت: از ابتدای بارش باران اعضای ستاد مدیریت بحران و مدیران حوزه مدیریت بحران در صحنه و ستاد بودند و همه تلاش ما برای رفع موانع و کاهش خسارت و تلفات است.

میرزایی اظهار کرد: پاکسازی رودخانه‌ها مهمترین اولویت ما در شرایط فعلی است و تمام رودخانه‌های محور اصلی باید پاک‌سازی شود و انسدادی صورت نگیرد و ادوات به‌کارگیری و آبراهه‌ها بازگشایی شوند و همچنین ادوات کنار پل ها و رودخانه‌ها مستقر باشند تا طغیان آب را در داخل شهر نداشته باشیم.

فرماندار بهشهر خاطرنشان کرد: در فاز اول بارش باران در بهشهر، طغیان و سیلاب در برخی نقاط به دلیل تردد خودروهای عبوری بود و در ادامه راه هم باید همه اعضای ستاد مدیریت بحران مراقبت کنند.

وی افزود: ضربه اول بارش باران در بهشهر خوب مدیریت شد و ضربه دوم سیل کمتر است و حاد نیست، اما باید در آماده باش کامل و همه جانبه باشیم.

میرزایی با بیان اینکه دامنه خسارت در دست بررسی است، یادآور شد: با پایان یافتن بارش، دامنه خسارت، جمع بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار بهشهر همچنین گفت: داخل شهر بهشهر، در خیابان شهید رجایی و تقاطع شهید مهرزادی، مشکل آفرین بود و گلشهر به سه راه هم باید کنترل و بسته شود.

وی تصریح کرد: امور آب هم تخلیه و پاکسازی رودخانه‌ها را در دستور کار قرار دهند تا از خسارت جلوگیری شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار