زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید بیگلری بم با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید .
کد خبر: ۱۱۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 15 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، ظهر امروز جلسه شورای ورزش شهرستان بم با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش جوانان استان‌کرمان در این جلسه تو سعه و همدلی ورزشکاران، پیشکسوتان و مسؤولان هیأت‌های ورزشی شهرستان بم را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید استعداد‌های ورزشی شرق استان پیدا شوند و تا برای استان کرمان بدرخشند.

وی بیان داشت: تنها را ه از بین بردن آسیب‌های اجتماعی فقط ورزش است و شرکت‌های تولیدی خودرو باید سرانه ورزشی برای هر یک از نیرو‌های انسانی خود در نظر بگیرند تا کمک بزرگی در ورزش شود.

پاریزی افزود: هیأت اندیشه‌ورز در شهرستان‌ها برای اقدامات فرهنگی در حوزه ورزش و ساختار ورزش و ریل‌گذاری ورزش تشکیل شده که و توسط این هیأت اقدامات فرهنگی ورزشی انجام‌می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بم امروز خاستگاه ورزش باستانی استان کرمان است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در بم وجود دارد و باید نگاه توسعه و زیر‌ساخت‌های ورزشی در بم جدی‌تر باشد و بتوانیم قهرمانانی از دل ورزش بیرون بیاوریم تا موجب افتخارآفرینی برای استان و کشور باشند.

پاریزی با بیان اینکه. ورزش استان در بخش‌های مختلف ارزیابی می‌شود، افزود: استان کرمان با دارابودن ۵۳ تیم لیگ برتری در کشور جایگاه ویژ‌ه‌ای دارد و تیم فوتبال بانوان بم قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده که مایه افتخار استان کرمان است.

وی عنوان داشت: در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو استان کرمان ۱۰ درصد مدال‌های کل کاروان را توانست کسب کند در مدال طلا که ملاک ارزیابی است، در رتبه بندی استان کرمان ۱۷درصد مدال‌های طلا کاروان جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در خصوص ورزش روستایی نیز اظهار داشت: توسعه ورزش روستایی یکی از ملاک‌ها و سیاست‌های مهم مجموعه وزارت ورزش و جوانان است و زیرساخت اولیه برای مجموعه ورزشی روستا‌ها ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بیش از ۳۵۰ خانه ورزش روستایی در استان کرمان ایجاد شده و زیرساخت‌های ورزش روستایی در حال افزایش است و نگاه ویژه‌ای به ورزش روستایی داریم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید بیگلری بم با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار