سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، از شهروندان خواست: هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسيکلت را در پارکينگ هاي عمومي که نگهبان دارد و يا مقابل ديد خود، پارک نمايند
کد خبر: ۱۱۳۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 14 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در 23 آبان ماه به این شرح است: 

----------------------

سارقی که از ادارات موتور سرقت می کرد 

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق موتور سیکلت با کشف 23 سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گلوگاه، دستگیری متهم به سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی هدفمند و تلاش شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی، ظرف 48 ساعت موفق شدند متهم به سرقت موتورسیکلت را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیشتر سرقت های رخ داده در حیاط اداراتی بوده که موتورسیکلت شهروندان بدون هیچ تجهیزات امنیتی رها شده بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی ها تخصصی به عمل آمده به 23 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، از شهروندان خواست: هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسيکلت را در پارکينگ هاي عمومي که نگهبان دارد و يا مقابل ديد خود، پارک نمايند.#

----------------------

تغییر کاربری 1100متر مربع از زمین های زراعی در ساری 

سردار حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران از تغییر کاربری 1100متر مربع از زمین های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال خبر داد. 

سردار "سید موسی حسینی"  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و تصرف 1100متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی افزود: مالک زمین های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار حسینی، ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 19میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

----------------------

گاز گرفتگی 3 عضو یک خانواده در قائم شهر 

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از جان باختن 3 عضو یک خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی خادمی" در این باره بیان داشت: حدود ساعت 9 و 45 دقیق صبح روز گذشته در پي تماس تلفني با مرکز فوریت های پلیسی110، مبني بر گاز گرفتگي 3 نفر از اعضای یک خانواده در يك ویلا مسکونی در شهرستان قائم شهر، بلافاصله ماموران پاسگاه بالاتجن به همراه عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد پدر، مادر و دختر خردسال عضو اين خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند در این حادثه بر اثر استنشاق گاز مونواكسيد كربن جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگي قضائي اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شدند.

----------------------

آزادسازی 17 میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری 

سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تغییر کاربری 740 متر مربع از زمین های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به ارزش بیش از 17میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف 740متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: مالک زمین های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد قطعات داخلي خودروهای سنگین در امیرآباد شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه امیر آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي، عملياتي ماموران پاسگاه امیرآباد سارق حرفه ای قطعات داخل کامیون ها را شناسايي و با هماهنگی قضائی دستگيرکردند.

سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهم دستگیر شده به راز 10  فقره سرقت قطعات داخل خودروهای سنگین ( سرقت کابل ای بی اس کامیون ها) پی بردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در خاتمه ضمن بیان معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی از شهروندان دهستان میانکاله خواست: در صورت سرقت از خودروی آنان به پاسگاه امیر آباد مراجعه نمایند .

----------------------

سرهنگ محمدپور ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 17میلیارد و 760میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

----------------------

پایان کار کلاهبرداران 20 میلیاردی در ساری 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری دو متهم و کشف کلاهبرداری به ارزش 20 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پاسگاه شهدای شمال تجن این شهرستان با در دست داشتن حکم جلب مبنی بر اینکه شخصی که درحوزه های خرید و فروش مرکبات متفاوت مبلغ قابل توجهی را ازتعداد چندین شاکیان کلاهبرداری کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع ، پرونده بصورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه شهدای شمال تجن ساری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه شهدای شمال تجن ساری در تحقیقات پلیسی دریافتند کلاهبرداران در فعالیت های  خرید و فروش میوه مرکبات اقدام داشته که از سوی شعبات 1- 3  اجرای احکام مدنی چندین فقره جلب سیار صادر شده به مبلغ 20 میلیارد ریال بدهی نامبردگان به شکات داشته اند .

فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهمان جلبی متواری با هماهنگی مقام قضائی و با در دست داشتن چندین حکم جلب سیار از اجرای احکام مدنی شعبات مختلف ساری نامبردگان را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شدند و برای رسیدگی قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

----------------------

دستگيري سارقان منزل و کشف 15 میلیاردی اموال مسروقه در ساری 

سرهنگ قیصری رییس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 15 میلیاردی ریالی اموال مسروقه و دستگيري سارقان منزل توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در شهرستان ساری خبر داد. 

سرهنگ "علی قیصری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجراي طرح برخورد با سارقين منزل و در پي وصول پرونده های سرقت از منازل، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی با اعلام اين خبر گفت: با اقدامات فنی، علمی، پیکر سنجی، تجزیه و تحلیل جرائم، ترسیم صحنه جرم و هویت مجرمین، مامورين پلیس پس از شناسايي متهمین، با هماهنگي قضايي و با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد عمل شدند که در اجراي طرح مذکور و پس از انجام اقدامات فني و تخصصي لازم، سارقان مورد نظر شناسائي شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: در همين راستا کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از اخذ دستور قضائي و نيابت های مد نظر، طی انجام چندین عمليات ضربتي و غافلگیرانه، سارقان شناسائي شده را دستگیر و به يگان دلالت دادند.

وی بيان داشت: در اين رابطه چندین نفر دستگير و سارقان مورد نظر طي بازجوئي هاي فني و تخصصي به 6 فقره سرقت منزل اقرار و اموال مسروقه بسیاری به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف و پس از تشكيل پرونده ها جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ قیصری در پايان از شهروندان خواست،ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه های جمعی و شبکه های مجازی و اجتماعی منتشر می گردد،در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را بلافاصله از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------

کشف سیگار قاچاق در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 13هزار و 500 نخ سیگارخارجی غیرمجاز به ارزش101میلیون و 250هزار ریال از یک واحد صنفی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و تخلفات صنفي طرح كنترل و نظارت بر واحد هاي صنفي و برخورد با متصديان واحد هاي صنفي متخلف توسط عوامل تجسس کلانتری 11 در سطح شهرستان محمودآباد به اجراء در آمد.

،فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود : با اجرای این طرح طی بازدید از یک واحد صنفي تعداد 13 هزار و500 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق كشف که کارشناسان ارزش سیگارهای مکشوفه را 101 میلیون و250 هزار ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه، متهم پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد از شهروندان خواست در راستای پیشگیری از اخلال در بازار و حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید کشور،هرگونه موارد و اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن110 به پلیس اعلام کنند.

----------------------

دستگيري سارق قطعات خودروهای سنگین در بهشهر 

سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارق قطعات خودرو های سنگین با 10 فقره سرقت در امیرآباد بهشهر ، خبر داد .  

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار