مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: امسال ١٠۴ معلول کرمانشاهی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و شغلی نخبه هستند شناسایی و معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 13 November 2023

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص معلولین تحت پوشش بهزیستی استان که در زمینه‌های مختلف شاخص هستند، اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای معلولین تحت پوششی است که در حوزه‌های مختلف نخبه هستند.

وی افزود: امسال در استان کرمانشاه ١٠۴ معلول را در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، شغلی و هنری که نخبه هستند به مرکز معرفی کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخی از معلولین تحت پوشش بهزیستی با دریافت وام‌های خوداشتغالی از سوی بهزیستی مشاغلی ایجاد کرده و حتی به عنوان کارآفرین تعداد دیگری از معلولین را به کار گرفتند.

وی گفت: در زمینه ورزشی نیز امسال در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چهار مدال آور (معلولین تحت پوشش) از شهرستان‌های پاوه و کرمانشاه داشتیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: تعدادی از معلولین تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله تئاتر و جشنواره‌های ملی مقام کسب کردند که حائز اهمیت و ارزنده است.

وی با اشاره به تحصیل برخی از معلولین تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، ابراز کرد: کمک هزینه و حمایت مالی از این معلولین صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار