مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایوان با هدف تامین آب زون شرقی شهر و سایت های طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری اظهار کرد: این پروژه با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، وضعیت تراکم ساخت و ساز توسعه شهری، مشکلات تنش توزیع آب در فصول گرم سال و جانمایی سایت های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایوان با هدف جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه های توزیع مصوب وارد عملیات اجرایی شده است.

وی، با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات آبرسانی به شهرهای مواجه با تنش آبی و طرح نهضت ملی مسکن به میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تامین می شود، گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، با احداث این مخزن بتنی در مدت زمان پیمان ۶ ماه و همچنین نقش آن در پهنه بندی توزیع آب در شهر ایوان، شاهد بهره برداری از آن قبل از شروع فصل گرما در سال آتی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اجرای طرح جهاد آبرسانی را فرصتی بزرگ برای خدمـت بـه روستاییان برشمرد و تصریح کرد: این طرح بزرگ با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی یادآور شد: طی ۲ سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است و تلاش می شود تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت ها را افزایش دهیم و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام های موثرتری برداریم./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار