تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در خانه ایرانجوان بوشهر این تیم را دو بر یک شکست داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷ 07 March 2015

به گزارش فارس در این بازی که عصر امروز در خانه حریف شهرداری اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل در حالی که یک بر صفر در نیمه اول از حریف خود عقب افتاده بود در نیمه دوم با انجام بازی هجومی و رو به جلو و هماهنگ در نهایت دو بر یک تیم ایران جوان بوشهر را در خانه خود ناکام گذاشت تا با کسب 24 امتیاز از این برد سه امتیازی بیرون از خانه یک پله در جدول رده‌بندی بالا بیاید و در جایگاه ششم قرار گیرد.

تیم شهرداری اردبیل که در دو هفته گذشته با یک باخت و یک مساوی شرایطی نامساعد داشت با این برد شیرین خارج از خانه توانست وضعیت خود را سر و سامان داده و برای بازی آینده خود را آماده کند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل آخرین بازی سال 93 را در حالی هفته آینده در مقابل آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه تختی برگزار می‌کند که در صورت برد برابر تیم هرمزگانی در بازی خانگی می‌تواند در پایان سال 93 جایگاه خود را در لیگ دسته یک کشور ارتقا ببخشد.

 سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مورد بازی با ایران جوان بوشهر گفت: تیم ما در نیمه دوم به یک انسجام و هماهنگی کامل دست پیدا کرد تا با باور کردن خود بتواند بازی مناسب و قابل قبولی را انجام دهد.

محمدعلی ربیعی افزود: ما به این برد نیاز داشتیم تا روحیه تیم ما بعد از یک مساوی و یک باخت تقویت شود و امیدواریم در دو بازی آینده که در اردبیل داریم برابر تیم آلومینیوم هرمزگان و فولاد نوین اهواز که هر دو بازی سخت برای تیم ماست، بتوانیم بر حریفان خود غلبه کرده و جایگاهمان را در لیگ یک تثبیت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار