مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان ۲۸ هزار و ۷۰۵ تابلو و علائم افقی و عمودی نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 06 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، مرتضی شیروانی امشب در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان اشاره و اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری، ۷ نقطه حادثه‌خیز در استان حذف شده، همچنین خط کشی ۲ هزار ۸۰۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۷۰۵ عدد تابلو و علائم افقی و عمودی در محور‌های مواصلاتی استان نصب شده است، افزود: در این مدت ۵ هزار ۴۳۵ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۱۲۳ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۱۴هزار و ۷۴۷ عدد چشم گربه‌ای، ۳ هزار و ۶۷۶ عدد استوانه ایمنی، ۹۶۴ عدد بشکه ایمنی، ۲۷۵ عدد شیار لرزاننده و ۳ هزار و ۴۸۵ عدد سرعتکاه در طول محور‌های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: احداث ۱۰ مورد روشنایی نقطه‌ای، نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محور‌های استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.

شیروانی به حفاظ‌های نصب شده در محور‌های استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه‌ها نیز در این مدت ۶۰ کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و ۳ هزار و ۵۸۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده است، همچنین ۶.۸ کیلومتر گاردریل تهیه و نصب و ۴ هزار و ۶۸۲ عدد آشکارسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه طی شش ماه اخیر بررسی شده است، گفت: از این تعداد برای ۵۷۱ پرونده مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار