فرماندار ویژه جهرم از برگزاری ۳۰ ویژه برنامه در راستای بزرگداشت «هفته فرهنگ جهرم» از۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 04 November 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدحسن شعبانی  با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شهرستان جهرم، اظهار داشت: امسال در دومین سال برگزاری این هفته، بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه متنوع برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: برنامه افتتاحیه دومین هفته بزرگداشت فرهنگ جهرم در خانه تاریخی حضرت آیت الله آیت اللهی در شهر شیراز و با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران در باشکوه‌تر برگزار شدن این هفته تلاش و کمک کنند، گفت: باید بتوانیم شهرستان جهرم را در سطح ملی و فرا ملی به نحو مطلوب و بیش از پیش معرفی کنیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت مستندسازی تاریخ شفاهی جهرم، اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های بسیار بی نظیر و فراوانی دارد و هفته فرهنگ جهرم فرصت بسیار خوب برای احیا این ظرفیت‌ها است.

شعبانی بیان داشت: تجلیل از مدال آوران، خیران حوزه سلامت و مفاخر شهر، برگزاری جشنواره خرما و مرکبات، نشست با همسایگان و شهرهای همجوار، نواخته شدن زنگ مشاهیر در مدارس، مسابقه عکاسی و نقاشی برای خردسالان و نوجوانان با موضوع جهرم، زنگ انشا در مدارس با موضوع «من جهرمم را دوست دارم»، جشنواره غذاهای سنتی و اصیل جهرمی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی جهرم، تور جهرم گردی، شبی با شهدا و … از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان اعلام کرد: همچنین ساختمان جدید فرمانداری ویژه جهرم و موزه در طول این هفته با حضور استاندار و مقامات ملی کلنگ زنی و مرکز جهرم شناسی در خانه تاریخی ایزدپناه افتتاح می‌شود.

برچسب ها: هفته فرهنگ ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار