پنجمین دورهمی «هم‌پیشه» با حضور مجریان و برنامه سازان تلویزیون در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 03 November 2023

 

دورهمی مجریان قدیمی تلویزیون

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پنجمین «هم‌پیشه» با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی مجریان رسانه‌های دیداری و برنامه‌سازان صدا و سیما، در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

گردانندگی پنجمین دورهمی هم پیشه برعهده نیما کرمی دبیر کانون مجریان رسانه‌های دیداری بود که در ابتدای برنامه محمد سلوکی رییس این کانون درباره دورهمی «هم پیشه» و اهداف برگزاری آن توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: در این دوره‌ها سعی بر آن است که هنرمندان صنوف تخصصی سینما و تلویزیون که با یکدیگر هم سو هستند، طی یک دورهمی دوستانه با هم دیداری داشته باشند، بیشتر آشنا شوند و بتوانند ارتباطات حرفه‌ای خود را با یکدیگر محکم‌تر کنند.

 

سلوکی همچنین به مدیریت برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: مدیریت این دورهمی‌ها برعهده مریم پیرکاری از مجریان تلویزیون است که در حال حاضر مدیریت موسسه تصویرشهر که از مؤسسات زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری است را نیز برعهده دارد. که این هم‌پیشه‌ها با حمایت این موسسه در حال اجراست و تا کنون چهار دوره آن در مراکز مختلف فرهنگی و هنری تهران برگزار شده است.

در ادامه برنامه، علاوه بر پخش ویدئوهایی از سوابق برگزاری دورهمی «هم‌پیشه» با صنوف مختلف سینما و تلویزیون، کلیپ‌هایی نیز از اجراهای قدیمی برخی از مجریان تلویزیون چون گیتی خامنه، الهه رضایی، هرمز شجایی‌مهر و فرزاد حسنی به نمایش درآمد که این هنرمندان با مرور کوتاهی بر خاطرات اجراهای سال‌های گذشته خودشان، از تفاوت‌های کودکان دیروز و امروز و نحوه شاد کردن آنان سخن گفتند.

در این دورهمی صمیمانه که جمعی دیگر از هنرمندان و مجریان گروه کودک چون سارا روستاپور و مریم وطن‌پور نیز حضور داشتند، از دغدغه نیازهای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان در این روزها سخن گفتند. از اتفاقاتی که در اجتماع می‌افتد و علاقه‌مندی‌هایی که برای بچه‌ها و خانواده‌ها وجود دارد.

گیتی خامنه، الهه رضایی، محمد سلوکی، نیما کرمی، فرزاد حسنی، محمود گبرلو، راحله امینیان، علی صدرنیا، مریم وطن‌پور، فریبا باقری، سونیا پوریامین، سارا روستاپور، پدرام کریمی، عبدالرضا امیراحمدی، فربد شکرایی، محمد قاسمی، غلامرضا احمدی، فاطمه بهداروند، امیر قمیشی، مهدی توتونچی، مبینا نصیری، رسول مجیدی، محیا اسناوندی، عباس طاهریان، علیرضا عینالو، فاطمه جعفرنیا، الهام حاتمی، محسن افشانی، میلاد اصلانی، حسین کربلایی طاهر، نیما تاجیک، نیما دلاوری، ابراهیم کمالی رئیس باغ موزه هنر ایرانی و فاطمه ناظر ماسوله رییس فرهنگسرای معرفت از میهمانان این دوره هم‌پیشه بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار