فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور با بیش از ۲۳ میلیارد تومان انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 29 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک فروند شناور با بیش از ۲۳ میلیارد تومان انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر توقیف شد.

وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با استقرار نیرو‌های دریابانی در گمرکات استان، هوشیاری مرزبانان و همکاری مأموران گمرک، یک فروند شناور باری حامل حجم زیادی انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: در بررسی شناور توقیف شده، ۱۳ دستگاه موتور دیزل، ۲ دستگاه ژنراتور برق، یک دستگاه پمپ باد و ۲ عدد فن رادیاتور که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار