مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت:در نیمه نخست سال جاری چهار مصدوم ناشی از «گازگرفتگی سگ» برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مراجعه کردند که همگی مرد بودند.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 29 October 2023

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به اینکه گازگرفتگی سگ یکی از آیتم‌های آماری سازمان پزشکی قانونی کشور است، اظهار کرد: با توجه به مراجعه افراد آسیب دیده در این خصوص به مراکز پزشکی قانونی و معاینه و تعیین خسارت آنان از ابتدای سال جاری به موضوعات آماری سازمان اضافه شده است.

وی افزود: در نیمه نخست سال جاری چهار مصدوم ناشی از «گازگرفتگی سگ» برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مراجعه کردند که همگی مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمارهای گردآوری شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور در نیمه نخست سال جاری ٧٨۴ مصدوم ناشی از «گاز گرفتگی سگ» برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۵٩٣ نفر مرد و ١٩١ نفر زن بودند.

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری بیشترین مراجعه مصدومین گاز گرفتگی سگ با ١٠٢ نفر مربوط به استان خراسان رضوی و پس از آن با ٩٨ نفر مربوط به استان تهران و ٨٣ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است.

خانی تأکید کرد: در این مدت پنج نفر نیز به دلیل گازگرفتگی سگ جان خود را از دست داده اند که چهار نفر آنان مرد و یک نفر زن بوده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار