رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز اعلام کرد: امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار استانی برای پروژه های عمرانی البرز اختصاص یافته که درصدد افزایش آن هستیم . 
کد خبر: ۱۱۳۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 29 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» توحید شیرزاد حاجی بابا افزود: این درحالی است که اعتبارات جاری و هزینه ای استان البرز در سال جاری حدود هشت هزار میلیارد ریال است که ۸۵ درصد آن حقوق و مزایای کارکنان ادارات تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: باید سهم خود را از منابع و اعتبارات کشوربالا ببریم و این نیازمند بیان درست و دقیق منابع و موانع استان در مراجع تصمیم گیری است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام است و از تمام ظرفیت های موجود و روش هایی تامین مالی جدید در نیل به این هدف بهره می گیرد، براین اساس پروژه های نیمه تمام در دست احداث مورد بازدید قرار گرفته و پیگیری های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت در دستور کار استاندار و مدیران استان قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: احداث بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کمالشهر، تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ ، تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان البرز ،ادامه اتوبان شهید همت در امتداد کمربند شمالی کرج ، سالن ورزشی سرپوشیده ۶ هزار نفری کرج از جمله پروژه های مهمی است که با هدف توسعه و پیشرفت استان به صورت ویژه اتمام آنها مدنظر است .
وی یکی دیگر از مشکلات استان البرز را نبود زیرساخت های لازم اداری درآن عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از دستگاه هایی که در ۱۳ سال پیش دراین استان شکل گرفت به لحاظ ساختمان، خودرو، نیروی انسانی و تجهیزات همچنان دچار مشکل هستند که به دنبال چاره اندیشی دراین زمینه نیز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار