کد خبر: ۱۱۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲ 26 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی نوشهر گفت:

افردی که در بخش" مرکزی" شهر نوشهر اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و مغازه ها کرده بودند، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.  

سرهنگ علی اکبر درویشی روز چهارشنبه اظهارداشت: ابتدای تیر ماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات مرکزی این شهرستان، گروهی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد ۲ نفر با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت ۲ مغازه کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان، آنان را که برای فرار از چنگال قانون در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی ماموران به بزه ارتکابی اعتراف کردند، یادآور شد: در بررسی سوابق یکی از متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و وی از قبل به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار