کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 26 October 2023

علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس‌های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می‌شد، مهارت شنا و شیرجه‌زنی را آموخته بود.

 

خانواده سلطنتی اخیراً با انتشار یک خبر تأیید کرده که پادشاه چارلز اولین پادشاه بریتانیا است که در زمینه غواصی مهارت و مدرک لازم را دارد.

به گزارش bustle، این خبر که سعی شده به آن در رسانه‌های انگلیسی آب و تاب زیادی داده شود، در اواخر سپتامبر، زمانی که چارلز در «مرکز جهانی زیر آب» در اسکاتلند ظاهر شد، سر و صدا کرد. این پادشاه ۷۴ ساله در طول سفر خود از نمایشگاه‌هایی که فناوری غواصی زیر آب، ثبت تصاویر سه‌بعدی زیر آب و صخره‌های مصنوعی سازگار با محیط زیست را نشان می‌داد، بازدید کرد.

گواهینامه غواصی

در همین راستا حساب رسمی خانواده سلطنتی در اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) پستی را به اشتراک گذاشت و از چارلز به عنوان اولین پادشاه یاد کرد که مدرک و گواهینامه غواصی را اخذ کرده است.

در این پست عکس‌هایی از این پادشاهِ غواص نیز منتشر شده است.

 
 
 

به گزارش ایندیپندنت، علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس‌های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می‌شد، مهارت شنا و شیرجه‌زنی را آموخته بود.

پادشاه گواهینامه غواصی

مرجع: خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار