هفته پیش قبل از بازی فجر و فولاد اهواز از بدترین و بهترین حالتی که ممکن است برای فجر اتفاق بیفتد گفته شد و پس از بازی،که به باخت فجر و سقوطش به رده پنجم منجر شد با بررسی جدول گفته شد که اکنون وضعیت فجر در رده پنجم ثابت نیست و تیم استانمان تا رده نهم تهدید خواهد شد. و اما امروز فجر سپاسی با باخت 2 بر 1 مقابل مس کرمان به رده نهم سقوط کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 07 March 2015
به گزارش تابناک فارس:دیدارهای هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و تیم فوتبال فجرسپاسی برابر مس کرمان شکستی تلخ را تجربه کرد.

در این مسابقه که عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد شاگردان علی کلانتری در تیم فجرسپاسی با وجود اینکه گل نخست را نیز به ثمر رساندند اما در ادامه با دریافت 2 گل در ‌‌نهایت 2 بر یک بازنده شدند.

در این بازی زرد پوشان فجر سپاسی در دقیقه 16 با گل علی مصلی‌نژاد یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند اما مس پیش از پایان نیمه نخست و در دقیقه 32 بازی با ضربه علی یونسی بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم فجر سپاسی برتری محسوسی بر مس کرمان داشت و به نظر می‌رسد مس از کسب یک امتیاز نیز راضی باشد اما یک اشتباه فردی در اواخر وقت مسابقه 3 امتیاز بازی را به کرمانی‌ها تقدیم کرد.

در دقیقه 90 این بازی و بر خلاف جریان مسابقه روی اشتباه مدافع فجر، مس صاحب یک ضربه پنالتی شد که اصغر زنده روح این پنالتی را به گل پیروزی بخش مس تبدیل کرد تا کرمانی‌ها برنده این بازی باشند.

نماینده فارس در دقایق باقی مانده وقت تلف شده فشار زیادی روی دروازه مس کرمان وارد کردند اما این بازی در ‌‌نهایت با برتری 2 بر یک مس خاتمه یافت.

فجر سپاسی با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و با سقوط چند پله‌ای در رده نهم جدول 12 تیمی گروه یک لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گرفت و مس کرمان نیز با 26 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

با توجه به جدول مسابقات ،شانس فجر برای صعود به لیگ برتر(حداقل بصورت مستقیم) بسیار کم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار