دفتر تعزیه حوزه هنری استان قم با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر تعزیه و نمایش در سالن مهر حوزه هنری قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 14 October 2023

به گزارش تابناک قم، دفتر تعزیه حوزه هنری استان قم با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر تعزیه و نمایش در سالن مهر حوزه هنری قم افتتاح شد.

این مراسم با سخنان کوتاه و خیر مقدم احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم آغاز شد و در ادامه کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، محمد رضا آزاد مدرس دانشگاه و ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم به سخنرانی پرداختند و نکاتی رادر خصوص هنر تعزیه قم برشمردند.

همچنین محسن آقا حسنی مسئول دفتر تعزیه استان قم برنامه‌ها و رویکرد این دفتر در عرصه تعزیه را برشمرد و خود را خادمی برای تعزیه قم دانست و از تمامی تعزیه‌خوانان و هنرمندان خواست که او رادر این مسیر یاری دهند. پایان بخش این مراسم رونمایی از نشان دفتر تعزیه استان قم بود.

در این مراسم همچنین سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان و جمعی از پیشکسوتان تعزیه استان قم حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار