نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آنچه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مهم است بازخوانی آرمان‌های بلند شهدا است، گفت: آنچه که مهم است صحبت از جوانانی است که آرمان‌هایی داشتند که هویت‌ساز است.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 14 October 2023

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آنچه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مهم است بازخوانی آرمان‌های بلند شهدا است، گفت: آنچه که مهم است صحبت از جوانانی است که آرمان‌هایی داشتند که هویت‌ساز است.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در آخرین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و طلاب و علما در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از صبر مردم و خانواده‌های شهدا، دبیرخانه کنگره، هنرمندان در مجموعه نمایشی و عوامل اجرایی اظهار کرد: کنگره، کار بزرگ طبیعی است که برخی نواقص را دارد، برخی نقد‌ها ممکن است وجود داشته باشد، اما از همه عوامل تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه در این کنگره مهم است بازخوانی آرمان‌های بلند شهدا است، افزود: آنچه که مهم است صحبت از جوانانی است که آرمان‌هایی داشتند که هویت‌ساز است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: در این کنگره سخن از کسانی است که آرمان‌های بزرگی داشتند و برایش جنگیدند و مقاومت کردند.

شعبانی موثقی بیان کرد: سخن در این کنگره بازخوانی و ورق زدن کتاب تاریخ است که نسل امروز ما با نسل دیروز آشنا شوند و برای اجرای احکام الهی هزینه کردند تا اخلاق و عقلانیت دینی در جامعه توسعه یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه برای حضور در این مراسم باشکوه باید خدا را شاکر باشیم، اظهار داشت: در مراسم شهدا میزبان، خود خداوند است.

وی با بیان اینکه شهدا نه تنها زنده هستند، بلکه زنده کننده و حیات‌بخش نیز می‌باشند، گفت: شهادت بالاترین هدیه الهی و مزد جهاد است که به برترین بندگان اعطا می‌شود و پروردگار در برابر حیات مادی که شهید در راه دین می‌دهد، به او حیات طیبه اعطا می‌کند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید روحانی حجت الاسلام مصطفی قاسمی، خانواده شهید سعید شالی، خانواده شهید سعید اسلامیان و خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری تجلیل شد و از مجموعه گرافیکی هشت قله افتخارات همدان در ۸ سال دفاع مقدس رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار