کد خبر: ۱۱۳۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 13 October 2023

بسم الله الرحمن الرحیم
سرتیپ دوم پاسدار برادرحمید دامغانی
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده وباعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.
اینجانب انتصاب شما را به عنوان فرمانده سپاه قدس گیلان دراستانی که نماد روحانی شهیدمیرزاکوچک خان و۸۰۰۰شهید سرافراز به مانند لوح زرینی دراین سرزمین می درخشندرا تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم شریف گیلان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحت ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری‌ عالمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.
بر خود لازم می دانم ازسرتیپ دوم پاسدار محمد عبداالله پور یادگار هشت سال دفاع مقدس ،همرزم شهیدان املاکی ،قلی پور وخوش سیرت ... که بامدیریت انقلابی وجهادی خود درطی دوران فرماندهی سپاه قدس گیلان باعث رشدوتوسعه فعالیت های فرهنگی وجهادی درسطح استان گردید،تقدیر و تشکر نمایم و ازخداوند متعال برای ایشان اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار